Eerste week! - Reisverslag uit Lagoa, Portugal van Imke Mulders - WaarBenJij.nu Eerste week! - Reisverslag uit Lagoa, Portugal van Imke Mulders - WaarBenJij.nu

Eerste week!

Blijf op de hoogte en volg Imke

21 April 2018 | Portugal, Lagoa

Bom Dia,

Woehoeee alweer een week voorbij!
Wat is het snel gegaan en wat heb ik genoten!

De eerste dagen moeten wennen aan de locatie, de mensen en natuurlijk de zelfstandigheid. Maar dit liep vrij snel en soepel. Ik werd lief ontvangen door Fanette, Bernadette en Ilona. Samen met Bernadette in het restaurant gegeten en kennis gemaakt.

Zoveel al gezien en meegemaakt. Zoveel verschillende mensen gesproken met ieder zijn of haar eigen rugzak. Een gevulde rugzak met positiviteit maar ook negativiteit.

Als ik zie wat het effect op sporten heeft op mensen is dat gigantisch groot. Mensen zijn daarna gelukkig en hebben een blij koppie.

Zo bijzonder dat voeding, sport en gedrag zoveel met elkaar te maken heeft en zorgt voor een mooie combinatie voor een gezonde levensstijl.

Deze week heb ik elke dag sapjes mogen maken in de ochtend en in de middag: ochtend sap> fruit, turbosap> dit is voor in middag (soort groentensapje) en een avondsap> (ook een soort groentesap) Ook heb ik met alle sportactiveiten mee mogen doen zoals: pilates, dansen, aquajogging en circuit training!

Afgelopen week was Fanette jarig!
Super lieve vrouw, ze zorgt voor de sapjes en alle management in deze organisatie.
Dit hebben wij goed gevierd met eten op het strand met een fles witte wijn erbij!
Mmmm dat was heerlijk!

Ik geniet!

Tot snel

X

  • 25 April 2018 - 13:34

    Marijn Mulders :

    Wat leuk te horen! Stuur nog eens wat foto's, topper

  • 29 Mei 2018 - 16:10

    Susanne:

    Wat ontzettend leuk om te lezen dat je zo geniet Imke!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Portugal, Lagoa

Imke

Actief sinds 14 April 2018
Verslag gelezen: 147
Totaal aantal bezoekers 5083

Voorgaande reizen:

10 April 2018 - 31 December 2018

Mijn eerste reis

14 April 2018 - 31 December 2018

Mijn eerste reis

14 April 2018 - 03 Juni 2018

Stage Portugal

Landen bezocht: