Vertrek - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Imke Mulders - WaarBenJij.nu Vertrek - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Imke Mulders - WaarBenJij.nu

Vertrek

Blijf op de hoogte en volg Imke

14 April 2018 | Nederland, Eindhoven

Hallo allen,

Mijn koffer is compleet en rugzak staat klaar! familie/vrienden/kennissen/collega's/klasgenoten hebben me gisteren een fijne reis toegewenst en een dikke knuffel gegeven.

Vandaag vertrek in naar Portugal, heb er heel veel zin in en ben heel benieuwd ik zie uit naar mijn ervaringen.

groetjes,

Imke



  • 14 April 2018 - 21:49

    M Kleuskens:

    succes

  • 16 April 2018 - 23:08

    Ans:

    Hoi Imke wat fijn dat je je zo relaxed en prettig voelt daar in portugal. zo te horen en te merken heb je een goede keuze gemaakt. Geniet ervan, er zijn veel leermomenten zo te horen, groetjes en veel liefs.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Eindhoven

Imke

Actief sinds 14 April 2018
Verslag gelezen: 223
Totaal aantal bezoekers 5098

Voorgaande reizen:

10 April 2018 - 31 December 2018

Mijn eerste reis

14 April 2018 - 31 December 2018

Mijn eerste reis

14 April 2018 - 03 Juni 2018

Stage Portugal

Landen bezocht: