Boottocht - Reisverslag uit Lagoa, Portugal van Imke Mulders - WaarBenJij.nu Boottocht - Reisverslag uit Lagoa, Portugal van Imke Mulders - WaarBenJij.nu

Boottocht

Blijf op de hoogte en volg Imke

27 April 2018 | Portugal, Lagoa

Hallo Allemaal!

Vandaag zijn er vele mensen in Nederland aan het genieten van Koningdag, maar ik genoot van een mooie boottocht.
Samen met de groep werden we afgezet op het strand in Lagoa.

Wat een mooie tocht was dat! Veel rotsen en stranden gezien.
S'avonds ben ik samen met Ilona nog even na Marinha geweest dat is een strandje en we hebben daar een duik genomen en op het strand gezeten. Daarna zijn we met de auto naar Gui geweest. We zijn gaan uiteten bij Ramires en daar is de kip zoooo lekker!!

Super lieve mensen hier!
Ik ben blij!

Liefs,

  • 29 Mei 2018 - 16:12

    Susanne:

    Haha, dat is nog eens iets anders dan een vrijmarkt in Nederland op Koningsdag.
    Mooie foto's!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Portugal, Lagoa

Imke

Actief sinds 14 April 2018
Verslag gelezen: 139
Totaal aantal bezoekers 5066

Voorgaande reizen:

10 April 2018 - 31 December 2018

Mijn eerste reis

14 April 2018 - 31 December 2018

Mijn eerste reis

14 April 2018 - 03 Juni 2018

Stage Portugal

Landen bezocht: